Anunturile online inlocuiesc anunturile clasice

Mai mult ca oricand, in 2012, numarul anunturilor online din Romania s-a dublat, cu aparitia tot mai multor site-uri care ofera posibilitatea de a posta anunturi online gratuite. Acest fenomen, intrat in ultimii ani pe piata romaneasca, dar de ceva mai mult timp pe cea internationala, coincide si tine pasul cu viteza de dezvoltarea ametitoare a internetului.

Nu demult, atunci cand se dorea vinderea sau cumpararea unei masini, a unui apartament sau teren, singura optiune era cea de a posta anuntul intr-un ziar local sau national. Bineinteles, aceasta optiune era contra cost, clientii platind pe numarul de cuvinte, motiv pentru care anunturile se limitau la obiecte de mare valoare si rareori se gaseau anunturi atat de diverse precum categoriile pe care le intalnim astazi pe site-urile de anunturi gratuite.

In momentul actual, datorita popularitatii crescande a anunturilor online si a faptului ca tot mai putine persoane apeleaza la anunturile in ziare, acestea din urma au devenit extrem de costisitoare, putine persoane fizice sau companii mici permitandu-si sa plateasca anunturi mai mari de 4-5 randuri in ziare, in mod special ca acestea nu acopera zone atat de mari precum anunturile online ce pot fi vazute de oriunde din lume.

Asta nu inseamna ca anunturile pe hartie si-au pierdut in totalitate utilitatea. Prin comparatie insa, varianta online este mai rapida, mai ieftina, daca nu chiar gratuita si mai accesibila. Site-urile de anunturi online de astazi ajuta utilizatorii sa vanda si sa cumpere fara a face un efort mai mare de a tasta anuntul si a isi verifica contul de e-mail. De asemenea, datorita gratuitatii serviciilor de acest fel, anuntul se poate posta pe cat se poate de multe site-uri, sporind astfel sansa tranzactiei.

Daca la inceput, industria anunturilor online a luat modelul anunturilor din presa, concentrandu-se pe o serie de categorii populare precum imobiliare, servicii, matrimoniale si auto, odata cu trecerea timpului au aparut site-uri cu liste de categorii tot mai complexe ,ce pot ajunge pana la cele mai banale obiecte. Si in definitiv, de ce nu, doar aceste anunturi sunt gratuite.

Toate acestea sunt motive clare pentru care anunturile online se dezvolta cu o astfel de viteza oferind oportunitati de afaceri pentru cei cu ceva cunostinte in domeniul designului web sau cu un buget modest la dispozitie. Industria anunturilor gratuite online este inca tanara, dar ca si internetul in sine, se dezvolta intr-un ritm ametitor, mai ales dupa introducerea serviciilor 3G si raspandirea telefoanelor smartphone cu acces la internet mobil. De aceea, in momentul acesta, in care cerintele sunt inca atat de ridicate, deschiderea unei platforme de anunturi online este o idee excelenta de afacere.

Pe internet, anuntul poate fi vazut de oricine, de oriunde in lume. Singurul lucru care ramane de facut este redactarea acestuia intr-un mod cat mai atractiv pentru a putea face fata competitiei cateodata coplesitoare. Totul tine de timpul disponibil si de vointa fiecaruia de a vinde intr-adevar produsul sau serviciul oferit pentru ca internetul in sine ofera, in momentul actual, variante aproape nelimitate de promovare.

Cum vinzi rapid cu ajutorul site-urilor de anunturi imobiliare

Site-urile de anunturi imobiliare au transformat in intregime piata imobiliara in ultimul deceniu. Daca pana la aparitia optiunilor de a adauga anunturi imobiliare direct pe internet, gratuit, acolo unde pot fi cu usurinta accesate de potentialii cumparatori, ziarele de anunturi erau singura optiune de a promova o proprietate imobiliara pusa in vanzare, in momentul actual optiunile par nelimitate. Segmentul de imobiliare s-a transformat oferind noi oportunitati de afaceri antreprenorilor cu viziune care au intuit potentialul mediului online si al retelelor sociale in ceea ce priveste promovarea si vanzarea de imobile.

A adauga anunturi imobiliare pe un site este mai simplu ca oricand

De multe ori persoanele interesate de a pune in vanzare o proprietate sunt presate de timp. Acestea ajung sa fie nevoite sa vanda din diverse motive care nu suporta amanari astfel incat una dintre cele mai importante criterii in colaborarea cu o agentie imobiliara este perioada maxima in care acestia estimeaza ca ar putea incheia un contract cu un cumparator.

Numele de top de pe lista agentii imobiliare sunt, bineinteles, cele mai in masura sa promoveze proprietatea astfel incat anuntul sa beneficieze de vizibilitate maxima insa este important de inteles faptul ca procesul si resursele de care se folosesc agentiile imobiliare in momentul actual sunt, in mare parte, disponibile si particularilor. Un vanzator care are timpul si cunstiintele necesare sa isi promoveze singur anuntul pe retelele de socializare si numeroasele site-uri de anunturi online poate avea la fel de mult succes ca si un agent imobiliar cu experienta.

Mai mult, competitia dintre site-urile specializate pe anunturi imobiliare le forteaza sa ofere servicii tot mai competitive iar in mediul online competitivitatea unui site este direct influentata de usurinta de utilizare. Cei mai multi proprietari se vor indrepta intuitiv catre cele mai simple solutii de promovare astfel incat site-urile de top din domeniul anunturilor imobiliare se concentreaza in permanenta pe simplificarea procesului necesar pentru a adauga anunturi imobiliare.

Avantajele particularilor

Inainte de dezvoltarea segmentului imobiliare in mediul online, particularii interesati de a vinde fara a apela la o agentie imobiliara aveau adesea mari probleme in stabilirea unei strategii proprii de marketing. Fiind vorba de vanzarea unui bun, chiar si la nivel de particular, se poate discuta de strategie de marketing, iar cele mai multe persoane nu au pregatirea sau intuitia dobandita prin experienta pentru a intelege exact cum sa vanda cat mai rapid si avantajos. Site-urile de anunturi imobiliare si retelele de socializare vin in ajutorul particularilor ca o solutie la aceasta lipsa de experienta.

Site-urile imobiliare de top precum www.gimo.ro ofera de obicei pachete promotionale speciale, pentru vanzare rapida, care fac exact ceea ce ar fi facut un agent imobiliar – asigura vizibilitate maxima anuntului - insa la preturi mult mai mici. Schimbarile prin care trece piata imobiliara in momentul actual, la nivel de strategii de vanzare si resurse, sunt in principal avantajele particularilor. Agentiile imobiliare trebuie sa devina tot mai competitive si sa scada tarifele pentru a putea tine pasul. Statisticile puse la dispozitie de principalele site-uri de anunturi online arata o crestere procentuala sustinuta a numarului de particulari care adauga anunturi imobiliare prin comparatie cu situatia din urma cu cativa ani, dar si un numar mai mic de reinnoiri pentru fiecare anunt in parte, ceea ce sugereaza vanzari mai rapide, chiar si fara ajutorul agentiilor imobiliare.

Adauga anunturi gratuite pe www.infotext.ro. Completati chestionare auto pe www.i-drpciv.ro pentru a lua permisul auto. Poti verifica si cursul valutar BNR pe www.cuvaluta.ro si ultimele stiri referitoare la euro.